älskar dig

dessa rader har lånat från min högt älskade syster ysters blogg
min bästa vän är de där människorna man bara vet att man kan tala om allt med. Eller bara sitta och inte säga något, utan att det blir konstig stämning. Personerna man kan ringa klockan fyra på natten, bara för att säga hej.

när jag borstar tänderna går jag fram och tillbaka i toaletten. Ibland försöker jag prata med folk, men de brukar inte förstå vad jag försöker få fram.

när jag lagar mat blir det oftast något som går fel. Ibland har jag brinnande olja i köket, andra gånger bränner jag löken helt enkelt. Men musik har jag alltid på.

jag är (lite) rädd för att inte riktigt ha kontroll över livet. Finns inget värre änn att bli tvingad till saker som man inte känner passar en själv.

den värsta känslan är ensamhet.

den bästa känslan är när man bara känner att allt är som det ska vara. När det är fint och trevligt och avslappnat och sådär perfekt, helt enkelt.

hon är bara 15 år men klok som få !!

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a comment